EKN ei lubanud valimisdebatile Eesti populaarsuselt teise partei esindajat
Kommentaarid on kirjutatud EWR lugejate poolt. Nende sisu ei pruugi ühtida EWR toimetuse seisukohtadega.
VanemadUuemad
EKN29 Jan 2023 11:24
EKN''s30 Jan 2023 11:42
best before date was August 31,1994, when the last Soviet era troops left Estonia. Since then it has been used by individuals for personal fiefdoms. Now it looks just like Soviet communism - whom the original builders were fighting against,
Censorship29 Jan 2023 12:15
EKN is supposed to represent Estonians in Canada, although if I recall correctly, around 200 people in Canada actually participated to vote.

They only represet themselves.
Awwww30 Jan 2023 15:58
Cry me a river already
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Hahaha (15:24)
...31 Jan 2023 04:42
A European Parliament's delegation to Palestine was cancelled on Monday after Israel barred one of the MEPs from entering the country.

Far-left Spanish MEP Manu Pineda, President of the European Parliament's Delegation for relations with Palestine, on Sunday shared a letter he had received from the Israeli Ministry of Foreign Affairs in which they stated that "Mr Pineda's arrival to the State of Israel was not approved."

They cited "information received from the competent authorities in Israel" and said that "the Ministry of Foreign Affairs avails itself of this opportunity to renew to the Delegation of the European Union the assurance of its highest consideration."

According to a government official quoted by the Times of Israel newspaper, Pineda has been barred from entering Israel since 2020 because of meetings he has held with Palestinian organisations including Addameer and the Popular Front for the Liberation of Palestine (PFLP).


https://www.euronews.com/my-eu...
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: ... (10:49)
Henri29 Jan 2023 12:30
Globalistid kardavad kõige rohkem tõtt. Jaak Madison on nende jaoks liiga tark, sõnaosav ja kiirete õigete põhjendustega väitleja.
A. Mets30 Jan 2023 05:37
Täpselt nii! Samuti on nad märganud kuidas üle Maailma luuakse uusi eestlaste esindusi!
Aga nendes esindustes nähakse Eestit kui rahvusriiki.
Rahvusriiki mille aluseks on Eesti Vabariigi Põhiseadus ja rahvus konservatiivsed väärtused!
Mitte globalistide ega marxistide ettekirjutised!
Hirm oma saada ise enda tühistamis relvaga pihta saada, on suur ja õigustatud! Uus Liberaal matxsistlik aeg on ümber saamas!
Jääge hüvasti rahvuse reeturid!
Hahhaaa!01 Feb 2023 20:12
JM poliitika ei vääri tähelepanu. Tema toetajad on pimedad.
Hahhaaa!01 Feb 2023 20:12
JM poliitika ei vääri tähelepanu. Tema toetajad on pimedad.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Hahhaaa! (20:12)
Henri29 Jan 2023 12:33
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Henri (12:30)
oigemeelne29 Jan 2023 12:38
Ma nägin Facebooki peal et Mike Calamus boikottis debatti. Õige - pole vaja nende lumehelbetega tegeleda.
Henri29 Jan 2023 13:40
Varro Vooglaid koos kasutajaga Martin Helme
·
Toon eraldi esile Martin Helme poolt täna mulle antud kommentaari, kus ta rõhutab, et EKRE seisab kindlalt vaktsineerimisvabaduse põhimõtte austamise eest ning tegutseb nii otsese kui ka kaudse sundvaktsineerimise eksplitsiitse keelustamise nimel – samuti selle nimel, et sundvaktsineerimisele mitteallumise tõttu teenistusest vabastatud kaitseväelased, politseinikud ja teised ametnikud saaksid ametisse ennistatud ühes neile põhjustatud kahju hüvitamisega.
Konkreetselt seisab EKRE programmis (https://bit.ly/3Y3uYIX) nii: "Austame vaktsineerimisevabaduse põhimõtet ning välistame ühemõtteliselt vaktsiinipasside süsteemi kehtestamise. Keelame otsese ja kaudse sundvaktsineerimise. Taastame kõik õigused neile, kes vallandati töökohalt vaktsiinisunni tõttu ning kohustame riigiasutusi ja ettevõtteid maksma õiglast kahjutasu."
Tähelepanuväärselt ei ole MITTE ÜKSKI teine erakond oma programmis andnud poole sõnagagi lubadust vaktsineerimisvabaduse põhimõtet kaitsta. Ei ole raske näha, kes seisab päriselt vaba ühiskonna kaitsel, kes üksnes väidab end seda tegevat.
PALUN JAGAGE!
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Henri (12:30), Henri (12:33)
Lumpy29 Jan 2023 14:07
Sm.Kolga ei esinda mind ja teine globalist Mz. Sehr ei natsidest midagi.
Kurb parempoolne29 Jan 2023 16:42
Tundub, et EWR taastab oma varasemat hoiakut EKRE häälekandjana.
Piinlik31 Jan 2023 18:52
EWR on naeruväärne EKRE propaganda portaal!
Postimees29 Jan 2023 16:44
Paneb mõtlema!29 Jan 2023 17:29
EKREle ei sobi EKN. Putinile ka mitte. Mõlemad praegune ja endine EKNi esimees on Kremli sanktsioonide nimekirjas. Hästi tehtud EKN!
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Postimees (16:44)
Juhaidii29 Jan 2023 18:11
Seal on väga hea põhjus miks EWR ei ole vene sanktsiooni nimekirjas!
Täpsust29 Jan 2023 17:38
Kolme enditse EKNi esimeestel on määratud sanktsioonid Kremli poolt.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Kurb parempoolne (16:42)
Kurb parempoolsele29 Jan 2023 17:42
Miks EKRE-t kiusata nii halastamatult? Naad ei valeta nii palju kui Trump.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Kurb parempoolne (16:42), Täpsust (17:38)
Konservatiiv29 Jan 2023 18:08
Kujutage ette USA debatti ilma vabariiklasteta või siis Kanada debatti ilma konservatiivideta. Õnneks EKN ei korralda neid debatte.
Juhaidaa29 Jan 2023 18:13
EKRE ei ole konservatiivne partei. Nad on Putinistid ja Nazid.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Juhaidii (18:11)
Konservatiiv29 Jan 2023 19:08
Siin on näide kuidas Juhaidaa korrutab Putini sõnu, et suur osa eestlasi on natsid.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Konservatiiv (18:08)
e m rootsis29 Jan 2023 22:54
Kas VEKSA õnnestus viimaks? Külvata ebademokraatlikke põhimõtteid... hm
Kodueestlane30 Jan 2023 01:11
Näen, et aruteludel kasutatakse palju sildistamist.Nõukogude ajal oli see põhiline meetod oma eesmärkide saavutamiseks.
Lumpy30 Jan 2023 06:16
Paljud eestlased sòdisid saksa armees ega nad natsid polnud.seda kutsuti wehrmactiks. Natsid olid gestaapo SS. ja SD.Òpi ajalugu.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Lumpy (14:07)
Paras!30 Jan 2023 08:39
EKRE in eestile veel suurem oht kui Putin. Poole mõistusega inimene saab sellest aru.
A.Mets30 Jan 2023 10:55
Paras!30 Jan 2023 08:39
EKRE in eestile veel suurem oht kui Putin. Poole mõistusega inimene saab sellest aru.

Jah Paras.
Väga täpne kokkuvõte olukorrast! Täpipealt nii nagu välja tõite, poole mõistusega inimene saab sellest aru!
Aga iseseisva mõtlemis võimetega inimesed, suudavad siiski vahet mis on mis ja kes on kes!
ago5530 Jan 2023 23:07
Igati nõus!
Välispidiseid vaenlasi tunneb alati ära ja on võimalus neist hoiduda.
Kuid poliitilist paelussi on raskem märgata ja veel vähem sest hoiduda, kui juba kord sisse on saanud.
Nii on lood ka ekrekatega: nemad on teinud panuse Eesti eemaldamiseks EU-st /ja hiljem ka NATO-st/. "Põrgusse viivad teed on sillutatud heade kavatsustega ja neil ei ole teeviitasid!"
Nii ka ekrekad ei räägi, kust saavad raha/ressursse oma utoopiate täide viimiseks. Nagu bolshevikud 1917 lubasid kokku maad-ilmad, võimule saades aga vallandasid massiterrori. Tegelikult ei olnud neil isegi kavatsust mingit heaolu riiki luua, segadus ja tsaaririigi nõrkus oli võimalus nende võimule tulekuks. "Mida halvem, seda parem!" /Vladimir Iljich Lenin/. Ka ekrekad on haistnud oma võimalust raskete ja segaste aegade saabumises.
lugeja30 Jan 2023 09:10
I am thoroughly disgusted by the rhetoric and outright lies constantly being spewed by EKRE. Having said that, not allowing Madison to speak is an incredibly stupid tactical blunder. It's unfortunate that Reet Marten Sehr doesn't know any better and is playing right into EKRE's hands.

I would only add that I am also thoroughly disgusted by the corruption and greed which has characterized Estonian politics from the start. If politicians had been serving the Estonian people instead of themselves over the last 3 decades, the rise of EKRE would never have happened.
Canada's hate speech laws30 Jan 2023 13:34
EKN, as a Canadian organization, clearly doesn't want to give voice to hate speech in its decision. EKRE is an extreme right wing party and has members that consistently express views that could be considered hate speech in Canada.
"Freedom of expression in Canada is protected as a "fundamental freedom" by section 2 of the Canadian Charter of Rights and Freedoms, however, in practice the Charter permits the government to enforce "reasonable" limits censoring speech. Hate speech, obscenity, and defamation are common categories of restricted speech in Canada".
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Postimees (16:44), Paneb mõtlema! (17:29)
konservatiiv31 Jan 2023 08:16
Ma olen väga nõus 'lugeja' kommentaariga.

Ja EKN ei peaks mitte pugema 'Canadian hate speech laws' taha, see on absurdne. At some point he said something, not sure what, but sounded offensive, therefore he is banned forever. Selle loogika kohaselt peaks ülaloleval fotol olevad isikud kõik tühistama, kuna nad on EKRE esindajaga sama laua taga. See on täiesti absurdne ja EKN tegi täiesti valesti.
...30 Jan 2023 10:49
853 voters in 2016

less than 25 candidates in 2020 meant no voting required as all EKN candidates were "acclaimed".

one of the past members claimed that EKN "represents" 25,000 Estonians... but if no-one voted for candidates are they really our "democratic representatives
Debate was very informative.30 Jan 2023 13:38
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Postimees (16:44), Paneb mõtlema! (17:29), Canada's hate speech laws (13:34)
Frightening30 Jan 2023 13:59
It should not be for EKN to decide which candidates receive a platform. Madison is a member, in good standing, of the European Parliament. EKRE has significant support from Estonians abroad and EKN has just failed to represent those constituents. EKN, like so many institutions and organisations, has lost credibility and trust. It is reassuring to see that ERR has condemned EKN by refusing to broadcast a debate that has banned Madison. Should EKN warn voters about the 2019 actions of the American wife of Kross, who fabricated a hate crime and attempted to disparage EKRE supporters, sharing many parallels to Smollet's hoax that dishonestly sought to malign Trump supporters? If you are paying attention and being honest, you see what is happening and know it is wrong. It is frightening, concerning, and chilling that some of the members and friends of EKN who enact and endorse these decisions also speak sanctimoniously about democracy, transparency, misinformation and disinformation.
Soros fan30 Jan 2023 14:03
Naeran ennast haigeks. Vaatan kus kõik EKRE matsid hulluks minemas. Bravo!
Lumpy30 Jan 2023 14:15
Mis siin naerda. Kui sinu vanemad voi sina oleks Siberis sùndinud poleks naeru. Heaolu riigis on hea plòksida. Sinu vanavanemed tegid julge otsuse jàtsid kodu maha,et sinusugusele harditust anda ,mitte haritust...
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Lumpy (14:07), Lumpy (06:16)
Hahaha30 Jan 2023 15:24
Bla blah blah bla vòid oma virisemise jätta. Keegi ei hooli.
Marko Rebane31 Jan 2023 08:53
EKRE on nagu on. Aga Eestis on pead tõstmas uus liikumine - Põliseestlaste Rahvaerakond (PERE) - vt www.poliseestlased.ee
PERE on seadnud endale eesmärgiks Eestis kehtestada eestlastele põlisrahva õigused, nagu meil Põhja-Ameerikas on antud First Nations-le.
täna01 Feb 2023 12:19
Soros fan30 Jan 2023 14:03
Naeran ennast haigeks. Vaatan kus kõik PERE matsid hulluks minemas. Bravo!
e m rootsis02 Feb 2023 04:28
Tänan.
Põliseestlus on huvitav ja vajalik. Tundub, et keegi teine peale meie endi ei kaitse eestlust.
Edu!
to: Piinlik31 Jan 2023 20:39
"EWR on naeruväärne EKRE propaganda portaal!"

so why are you commenting here?

begone you troll!
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: ... (10:49), ... (04:42)
To purjus onu Heino:01 Feb 2023 06:52
Thankfully someone is demonstrating to Canadians, who might accidentally stumble onto this filthy page, that we’re not all paranoid, provincial, hate-mongering, conspiracy theorists.
To Hypocritical EWR Censors02 Feb 2023 00:11
Why was “Piinlik”s comment censored? A touch hypocritical, isn’t it?
Curious failure01 Feb 2023 14:57
It's curious that a party that has a standing in the legislature, at home and in the EU, is barred from an "all party" debate, no matter how unacceptable their platform may be.

They should have been brought in, and under the spotlight, be grilled, challenged and ripped apart for their offensive and destructive policies

That is exactly what political debates are for!!!

Leaving them in the shadows only gives them more power to trumpet their stance, with no direct challenges.
As it happened01 Feb 2023 20:34
Evidently, it was made clear to EKRE leader that they could send someone else and Martin Helme refused to do so. 10 days before debate, on January 19, EKRE candidate in US posted on EKN FB page that he was boycotting the debate.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Postimees (16:44), Paneb mõtlema! (17:29), Canada's hate speech laws (13:34), Debate was very informative. (13:38)
Eesti pensionär10 Feb 2023 01:09
EKRE on Eestile väga ohtlik
Kommentaarid sellele artiklile on suletud.
SÜNDMUSED LÄHIAJAL

Vaata veel ...

Lisa uus sündmus