Neli eesti noort toetavad vähivastaseid uuringuid
Kommentaarid on kirjutatud EWR lugejate poolt. Nende sisu ei pruugi ühtida EWR toimetuse seisukohtadega.
VanemadUuemad
Ühelt vähihaigelt EEstis31 May 2011 08:12
<div class="deleted_comment">Kommentaar on kustutatud EE Online toimetuse poolt.
This comment has been deleted by EE Online.</div>
Marta K.31 May 2011 08:53
Ilmselt vähja haigus on teie mõtte protsessi segama ajanud.
Noored naeratavad sest nad on suutelised oma rattasõiduga vähjahaiguste uurimiseks raha koguda.
Tegelikult sooviks nad et Erik oleks ka nendega kaasas!
Arusaamatu31 May 2011 10:38
Ilmselt tsivilisatsioonide kokkupõrge. Kodu-Eestist vaadatuna õõvastav ja ülimalt ebasiiras.
Niisuguse kohatu kometi eest siin küll keegi raha ei annaks, sest niisugust tegevust loetaks surnu mälestuse rüvetamiseks.
Ja ei maksa teistsuguse ilmavaatega ja teistsuguste väärtushinnangutega vähihaigest kaaskommentaatorit rängalt solvata. Kui ikka tõesti kogutakse raha vähihaigete tpoetuseks, siis ei maksa neist üht ülerolevalt solvata. Vanal inimesel on mõistmist siiski enam, kui sel lustival seltskonnal ühtekokku.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Ühelt vähihaigelt EEstis (08:12)
Evi V31 May 2011 15:22
Lgp "Ühelt vähihaigelt EEstis" ja "Arusaamatu"

Olles kaotanud oma abikaasa alles jaanuaris, tean ma hästi, mida tähendab lein.

Mäletan ka hästi, kuidas mu abikaasa, iga kord kui ta mu silmas pisarat nägi, näitas mulle kuidas suunurgad peavad ülespoole näitama.

Tean, et nii Tomas, Karli, Tiina kui ka Kristina valasid omad pisaraid, kaotades armast venda, sugulast ja sõpra.

Kas see on siis tsiviliseeritud, oodata, et need noored surevad sisemiselt? Erik, kes oli nii elurõõmu täis noor mees vist seda ei sooviks. Miks ei ole neile enam lubatud tunda rõõmu suurest rattasõidust mida nad on ette võtmas? Kas lugupeetud "Ühelt vähihaigelt EEstis" loodab, et ühel päeval (kaugel, kaugel tulevikus, loodan ma) tema leinav pere jääb igavesti õnnetuks?

Saadan Teile jõudu ja jaksu võidelda selle kurja haigusega. Loodan, et kunagi ka teie omaksed suudavad naerda laginal, meenutades mõnda toredat hetke mis Teiega veetud.
Viive Tork-Hiis31 May 2011 16:42
Vist läkski hästi, et mu esimene vastus sellele kommentaarile kogemata kustus.

Lein on väga isiklik. Mõnda inimest tiivustab lein tegutsema. Nii kadunud venna ja sõbra Eriku soovide kohaselt pühkisid noored pildiks silmist pisarad ja panid optimistlikud näod ette.

Minu tütar Tiina on üks neljast üliõpilasest sellel pildil. Ta on praegu seda lugedes taas pisarates, südamest löödud, et keegi võiks nii valusaid ja kurje sõnu suunata nendele ja neid isegi sadistideks nimetada.

Eriku vend Tomas, sugulane Karli ja südamesõbrad Kristina ja Tiina on suutnud, läbi kurbuse ja raske leina jõuda niikaugele, et nad viivad varsti läbi suure rattasõidu, mille puhastulu läheb kalli kadunud Eriku nimel ühe maailma tipp vähjahaiguse haigla uurimus osakonnale. Loodetavasti saavad umbkaudu tulevikus kõik sama haiguse all kannatavad inimesed sellest abi!

Eriku elu oli kaugelt liiga lühike, aga väga rikalik. Ta teadis mis on perekonna armastus ja hoolitsus, ta teadis mis on, et olla osa suurest soojast sõprusringist. Need sõbrad on nii teda kui ka ta perekonda ja ühtteist toetanud läbi väga pimedate aegade.

Eriku viimasel elunädalal, kui ta vaevalt suutis omal jõul hingata, tal oli südantlõhestavalt heameel osaleda kontserdist mida korraldati muusikute ja perekonna poolt tema soovil, Toronto eestimajas. Erik mängis kaasa ja jagas ligi sajale kuulajale mitte ainult oma lemmikut muusikat aga ka lootust ja südamesära - tema eeskujul need noored kannavad edasi Eriku optimismi.

Erikut ennast kurvastas väga, et tema haigus ja teadmine, et ta päevad olid loetud, tõi nii palju kurbust ja pisaraid ta kallimatele. Kui kurb, et teiste inimeste kurjad sõnad võivad neid haave uuesti avada.

Soovin Teile, lugupeetud kommenteerija, veel palju ilusaid elupäevi, ja et te liialt ei kannataks oma haiguse all.

Päikest.
okidoki31 May 2011 21:29
Huvitav, Kanadas (ja ka USAs) on küll väga levinud selline rahakogumine haiguste uurimise toetamiseks. Tehakse rattasõite, jooksusid ja galaõhtuid ning sellega kogutakse miljoneid dollareid. Sellesse rahakogumisse kaasatakse just perekondi ja tuttavaid kes on hiljuti kaotanud oma lähedase. Minu meelest oleks selliseid asju ka Eestis vaja teha, et koguda raha haiglatele, lastekodudele, jne. Kuidas muideks oleks eesti keeles "fundraising"?
Ahto31 May 2011 22:46
Eestlased on ikka uskunud, et inimesel on hing ja see kulgeb peale surma edasi Toonela radadel. Ükski surm ei ole lõplik kaotus. Me jääme inimlikuks ning elujaatavaks, olgu siis leinas või rõõmus.
Seepärast meeldib mulle see noorte ettevõtmine. Nende suhtumine ja tegu on kindlasti meelepärane varalahkunud sõbrale ning see toetab elavaid, kes vajavad abi. Usun, et oma südames vajavad abi ka need, kes siin kommentaariumis noori hurjutaavd.
Ülehomme01 Jun 2011 03:49
Eestis kogutakse aastavahetusel raadio teel erinumbrile helistades haiglate tarvis arvestamisväärseid summasid. Seejuures ei eksponeerita ühegi asjaosalise pilti ehk teisisõnu - PUUDUB ENESEREKLAAM.
Siin aga näib primaarne olevat just nimelt enesereklaam. Veel enne, kui ühtki senti on laekunud, on on üleval nende eneste reklaamfoto: vaadake kui ilusad me oleme, vaadake, kui tublid me oleme...Seejuures on surnud sõbra pilt vaid abivahend.
.
Olen ka ise mõnikord annetanud, kuid teinud seda anonüümselt.
Kui minu kui vähihaige õue peaks niisugune trallitav seltskond tulema jutuga teaduse väidetavast toetamisest, saadaksin minema. Vähiuuringud on sedavõrd kallid, et niimoodi neid sisuliselt ei toetada. Selle sõidu omakulud võivad ületada kogutud summa. - Kui noored tõesti tahavad aidata, siis mingu tööle, teenigu raha ja annetagu see teenistus.
Aga kui jutt oleks konkreetsest haigest, KEDA VEEL saaks aidata või konkreetsest meditsiiniseadmest, mida mõni haigla vajab, siis annetaksin, kuid mitte niisusuguse trallitava kamba vahendusel. - Seltskond ei ärata usaldust omas reisiraha kogumisega.
Lõpetan sõnadega, et antud juhul on tegemist ülima variserlikkusega ning see pilt lihtsalt vihastab.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Ühelt vähihaigelt EEstis (08:12), Arusaamatu (10:38)
Hoorah!31 May 2011 23:00
To the four fundraisers: If there was a way to wash away the words of that nitwit commenter, I would do it right now. The internet is sadly the breeding ground for crazy people standing on digital soap boxes...Only a crazy person would possibly look for a bad spin on such a fantastic story. We have all lost someone to cancer--myself included--and to fight for a cure for the living is the truest way to honour the spirit of those who lost their battles. Fight on, and disregard the crazies. The rational-thinking community stands behind you.

To Eesti Elu: Time to start screening comments, don't you think? There's free speech and then there's lunacy.
Boycotting01 Jun 2011 06:40
<div class="deleted_comment">Kommentaar on kustutatud EE Online toimetuse poolt.
This comment has been deleted by EE Online.</div>
Kultuuri kokkupõrkest01 Jun 2011 07:54
Siin nuheldav kommentaator kirjutas ju kohe alguses, et tegemist on kultuuride kokkupõrkega. Eesti kultuurile ei ole tõepoolest omane seoses leinaga lõbusalt naerda ja seejärel veel lõbusõidule sõita. Ja ei ka sealne ühiskond nii algeline ja harimatu, et vajaks niisugusid "rahvalgustajaid".
Pildi järgi otsustades on need noored vaat et valmis oma sõbra haual isegi tantsima "meenutamaks koosoldud aegu". - Selle poolest ei erine nad millegagi mõnel kiviajas elavast loodusrahvast.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Ühelt vähihaigelt EEstis (08:12), Arusaamatu (10:38), Ülehomme (03:49), Nõus (05:54)
Really Boycotting01 Jun 2011 08:10
Thanks for proving my point about the nutters who have hijacked this site. Coincidence that comments critical of whoever the editor of this website is get removed immediately and yet the vile ones remain? Makes one think.
vpp Kadriorus01 Jun 2011 08:10
Ma teen ettepaneku et EE toimetus sulgeb selle artikli juures kommenteerimise. Tegemist on segase indiviidiga, kes saab väärakat rõõmu provotseerimisest ja teiste laimamisest.

RIP Erik, elagu Su hing igavesti meie kõigi südames.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: vpp Kadriorust (06:28)
EEstist01 Jun 2011 08:19
Nii paljukest, kui ma inglise keelest aru saan, nõutakse minu IP aadressi sulgemist.
KIrjutan siin siiralt isiklikust arvamisest ega sea eesmärgiks keelegi solvamist. Ma mõistan suurepäraselt heategevusüritusi ning koopraatorinia ca 20 aastat tagasi toetasin ka Armeenia maavärina ohvreid, olen annetanud paljude mälestuskivide püstitamistele ning viimati Vabadussambale. Aga minu eetika ütleb, et niisugusteks tuluüritusteks võivad olla kontsendid, erimüügid, toetuspostkaardid jne. Aga ei iial lõbusõidud.
Kordan üle, tegemist erinevate kultuutidega. Minu poolt vaadatuna hingekultuuri puudumisega Läänes.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Ühelt vähihaigelt EEstis (08:12), Arusaamatu (10:38), Ülehomme (03:49), Nõus (05:54), Kultuuri kokkupõrkest (07:54), Teeme matemaatikat (08:05)
selge see01 Jun 2011 04:18
Siin on ilmselt tegemist selle vana teemaga, et kes muud viisi tähelepanu ei saa, see mölaga ikka.

Lollide jutu peale ei pruugi solvuda!
Nõus01 Jun 2011 05:54
Mitte ainult möla, vaid ka surnud sõbrapilt häbituks reklaamplakatiks naervale elurõõmsale reisiseltskonnale.
Et reisikuludest juttu ei tehta, siis ilmselt üritatakse ka need katta surnud sõbra pildi näitamisega.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Ühelt vähihaigelt EEstis (08:12), Arusaamatu (10:38), Ülehomme (03:49)
vpp Kadriorust01 Jun 2011 06:28
@ Ühelt vähihaigelt EEstis etc

Ole juba vait. Me oleme Su seisukohtadest teadlikud ja ehk juba taipad ise, et ükski kommentaator ei ole Sinuga nõus.

1. Sa ise ei tunne neid nelja, ka mitte kadunud noormeest, ja Su kommentaarid kajastavad ignorantsust. Oleksid põhjalikult artiklit lugenud, siis teaksid, et tegemist ei ole mingi lõbusõiduga, vaid haigla poolt korraldatud "haigla vähiravi uurimise osakonda...toetava jalgrattasõidu(ga)". Väidad, et "omakulud võivad ületada kogutud summa". Kas siis Sina oled paremas positsioonis kui haigla nõukogu, et otsustada mis on kasulik, mis mitte? Kas Sina oled paremas positsioonis kui kadunud noormehe perekonnaliikmed ja sõbrad, et kuulutada mis moodi Erikut peaks mälestama?

2. Sinu väidetes on absoluutne loogika põud - mis sorti inimesel on niivõrd kehv ettenägelikkus, et ütleks "kui noored tõesti tahavad aidata, siis mingu tööle, teenigu raha ja annetagu see teenistus"? Tõesti arvad, et rahva teavitamisest ja annetamise julgustamisest ei ole kasu? Et ei ole vaja tegijaid, vaid igaüks automaatselt annetab heategevus organisatsioonidele?

3. Isegi kui siin on mingi legitiimne tsivilisatsioonide kokkupõrge, ma ei kujuta ette, miline halb kasvatus Sul ilmselt oli, et Sul lahkunu perekonna ja sõprade vastu raasukestki empaatiat ei ole. Seda enam, et sa nimetad neid trallitavateks sadistideks. See on lausa ebainimlik käitumine.

Me saame aru, Sa ise ei kavatse annetada. Olgu. Palun ole hea, ja lõpeta otsekohe kommenteerimise. Sul pole siin midagi kasuliku pakkuda. Ürita pigem oma elus ligidaste vastu armastust tunda, nii nagu Kristina, Karli, Tomas ja Tiina tunnevad armastust oma kadunud sõbra vastu.
Eda01 Jun 2011 06:31
Eestlased ei naerata kuigi palju piltidel, mistõttu on kindlasti arusaamatu ka see pilt.Sisu ja välimus ei ole kooskõlas.Kui kurb ja tõsine asi, siis ikka ainult mornid näod piltidele, ei tohi naerata, sest asi on kurb.Põhja-Ameerikas aga ei ole nii.Foto on mälestsus sinu olemise hetkest, mis aga on kindlasti positiivne, isegi siis ,kui sa ei tunne end rõõmsana, ikka naeratad ja lased suu naerukile.Samas aga ei tähenda see, et ma irvitan millegi üle või mulle on ükspuha.Kahju, et see kommentaarimine sai alguse väga negatiivselt. Erik on meie südameis ! Nii kahju, et inimese kohta kirjutab see, kes mitte midagi ei tea sellest inimesest ega nendest oludest, kus need inimesed elavad.Vähihaigus on raskeim haigus, me peame sellega võitlema.Mina ka.
Hoorah!01 Jun 2011 07:24
Agreed! The Estonian Foundation of Canada held a summit last night at Eesti Maja, and posed the question of how to get young people more engaged and to generally connect the community. One suggestion was for the English side of Eesti Elu to be expanded, but the issue is deeper than that.

The paper has to reexamine its content. Your primary audience is North American Estonians! We like people to smile in pictures, we encourage things like bold national pride and, heaven forbid, happy stories. Raise the bar on your content, and have the courage to edit out these nutjobs who have nothing valuable to contribute.

For those arguing against censorship? There's a disclaimer as I type this asking me to not post slanderous comments. Well Eesti Elu has every right to enforce that statement. Lets see it in action.
Still Boycotting01 Jun 2011 07:52
<div class="deleted_comment">Kommentaar on kustutatud EE Online toimetuse poolt.
This comment has been deleted by EE Online.</div>
Teeme matemaatikat01 Jun 2011 08:05
"Kahepäevasel umbes 200 km pikkusel tuuril Torontost Niagara Falls’i osalemiseks on vaja tasuda osalustasu, neljalt inimeselt kokku vähemalt $10 000. Suurema osa sellest on noored juba kogunud, siiski oodatakse veelgi annetusi, mis läheksid haigla vähiuurimisosakonnale"-

Kes seletaks lahti selle imelise äriidee. Nagu ma aru saan, organiseerib üks fond firmkalli lõbusõidu.
Kui noortel on siiras tahtmine aidata, siis andku see raha kohe fondile.Aga selle asemel teevad hoopiski kohatut enesereklaami.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Ühelt vähihaigelt EEstis (08:12), Arusaamatu (10:38), Ülehomme (03:49), Nõus (05:54), Kultuuri kokkupõrkest (07:54)
Hoorah!01 Jun 2011 08:10
I am so thankful that Eesti Elu's comment pages display when comments originate from the same IP address, lest people get the impression that there's more than one person blathering on nonsensically.

Getting back to the original point... You four fundraisers are the ideal example of what our community believes in. You have our love and support! You are remembering a lost loved one but moving forward in positive ways. Best wishes.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Hoorah! (07:24)
Laimamisest01 Jun 2011 08:25
Liiga kergelt kasutatakse sõna "laimamine". Laim on teadvalt vale info levitamine ning üldsegi mitte oma isikliku arvamuse argumenteeritud väljaütlemine.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Ühelt vähihaigelt EEstis (08:12), Arusaamatu (10:38), Ülehomme (03:49), Nõus (05:54), Kultuuri kokkupõrkest (07:54), Teeme matemaatikat (08:05), EEstist (08:19)
Liis ja Anita01 Jun 2011 08:43
Oleme Eestis elavad Tiina ja tema perekonna sõbrad. Leiame, et noorte ettevõtmine on väga südamlik ja võiks olla eeskujuks paljudele teistele inimestele, kes ei oska kuidagi oma leinaga hakkama saada.
Olles Tiina ja tema sõprade suuremeelsuses kindlad, oleme veendunud, et sellised heategevuslikud ettevõtmised ei ole kindlasti omakasupüüdlikud. Ka Eestis korraldatakse taolisi ettevõtmisi ja artiklit illustreeriv pilt ei ole kohe kindlasti sündmuse meelelahutuslikkusele viitav. Saame seda öelda, kuna kaotasime aasta eest oma noore, 22 aastase sõbra ning ka meie Eestis korraldasime sarnase ürituse.
Usume, et kõik, kes on kaotanud oma parima sõbra haiguse tõttu teevad kõik endast oleneva, et kaaskodanikud ei peaks iial midagi sarnast läbi elama. Leiame, et need inimesed, kes on siia oma negatiivseid postitusi laadinud, peaksid teinekord enne läbi mõtlema, mida nad ise sellises olukorras teeksid ja enne kriitiliste kommentaaride postitamist asjaosalistega tutvuma, et nende kavatsustes veenduda.

Soovime Eriku vapratele sõpradele jõudu oma ettevõtmises ning hoidke päid püsti! Oleme mõtetes Teiega :)

Liis ja Anita Tartust
Ma tõesti mõista01 Jun 2011 09:03
"Olles Tiina ja tema sõprade suuremeelsuses kindlad, oleme veendunud, et sellised heategevuslikud ettevõtmised ei ole kindlasti omakasupüüdlikud. " - Kui inimene läheb ülemakstud lõbustusüritusele sõpra leinama, siis ma tõepoolerst teda ei mõista.
Kui keegi tahab mistahes fondi toetada, miks peab ta seda tegema teisele inimesele lõbustusüritust pakkudes?

Tundub, et tegemist on amerikaniseerumisega koos selle võltstunnetega. Inimesed on muudetud manipuleeritavateks bioriobotiteks koos tundeelu suunamisega ja kohustusliku naeratuskultuuriga (pigemini küll kultuuritusega).
Väga võimmalik, et selle kohutava massikultuuri sees olles on meier noored juba piisavalt pealiskaudsed mõistmaks, kui manipuleeritavad nad on.
MInd tõepoolest ei üllata, et võisin siin lugeda raske kannatuse üleelanute niisugusest käitumisest. nEile justkui ulatatataksetoetuseks sõbrakäisi, kuid samas ronib "qabistaja" teine käsi ahnelt "abistava" taskusse.
Niisuguses ühiskonnas küll elada ei tahaks.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Ühelt vähihaigelt EEstis (08:12), Arusaamatu (10:38), Ülehomme (03:49), Nõus (05:54), Kultuuri kokkupõrkest (07:54), Teeme matemaatikat (08:05), EEstist (08:19), Laimamisest (08:25)
Hoorah!01 Jun 2011 09:11
And on and on and on. Please, for the love of all that is good, cut this person off!
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Hoorah! (07:24), Hoorah! (08:10)
Sick01 Jun 2011 09:26
Bizarre how these comments are allowed to remain. Very, very telling.
Arutleme koos01 Jun 2011 09:51
Võtame ühe kujundliku situatsiooni, mida nõukogude propaganda üliagaralt sõjaeelsele Eestile juurde kirjutas. Aga võibollaoli sel jutul isegi tõetera taga.
--
"Ühiskonnas on palju nälgivaid lapsi. Rikkad organiseerivad ülikalli ja üliküllusliku SÖÖMAAJA ISENDILE" ning osa tuludest annetatakse nälgivatele laste" - Ka nii saab nälja vastu võidelda ja kõikjal uhkustada, et on nälgivaid lapsi aidatud. Aga eelkõige on nälgivaid lapsi ÄRA KASUTATUD nii oma sotsiaalse seisundi paramdamiseks ja samas ka õgimiseks nälja ajal. Kulutatud raha tuleb sotsiaalse kapitalina tagasi.
---
Kui seda lugu ei saadaks reklaamimaiguline üliõnnelike noorte foto koos surnud sõbra pildiga, siis oleksid minu kommentaarid palju vaoshoitumad. Aga pilt on lausa valimisplakat.Kas see paneb nüüd lugejaid annetama või mitte, see on iseküsimus.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Ühelt vähihaigelt EEstis (08:12), Arusaamatu (10:38), Ülehomme (03:49), Nõus (05:54), Kultuuri kokkupõrkest (07:54), Teeme matemaatikat (08:05), EEstist (08:19), Laimamisest (08:25), Ma tõesti mõista (09:03)
Jälle01 Jun 2011 13:28
Ometi me kõik näeme, et tegemist on ühe ainsa IP aadressiga, kust see kuri isik kirjutab anonüümsuse katte alt.
Need noored inimesed ei teeni sõidu pealt sentigi endile, pigem on nad omast taskust ostnud korralikud rattad jne. Firmad kes annetavad vett, sööki jne. on minu arusaamise järgi seda otsust teinud kõikidele osalejatele (neid on palju) annetada teadmises, et nad kõik peavad korjama vähemalt $2500 toetust haiglale. See raha, kui noorte veebilehelt vaadata, läheb otse haigla fondi ja mitte üldse isikute katte.
Arvan, et keegi teatud IP aadressilt ei ole üldse artikli läbi lugenud.
okidoki01 Jun 2011 09:16
>Kes seletaks lahti selle imelise äriidee. >Nagu ma aru saan, organiseerib üks fond firmkalli lõbusõidu.

Kas sa siis tôesti ei saa aru, et see osalustasu läheb enamuses haiglale vôi uurimisasutustele. See raha ei lähe mitte enamuses lôbusôidu organiseerimisele. Fundraising cost on tavaliselt kuskil 10-30% vahel, sôltuvalt organisatsioonist, s.t. et igast dollarist läheb omakuludeks 10-30 senti ja ülejäänud läheb haiglale. Aga tänu sellele 10-30% le on asjast teadlikud palju rohkem inimesi ja kokkuvôttes teenib haigla sellega palju rohkem.
Viive01 Jun 2011 17:23
See grupp noori on iseseisvalt tegutsenud ja treeninud juba üle pool aastat, kandes ise täiel näol oma kulusid. Artikkel oli lehe poolt kirjutatud informatsiooni jagamiseks, mitte kellegi poolt reklaamiks mõeldud.

Eriku vend ja sõbrad ühinevad kokku 4000e sportlasega kes kõik sõidavad Princess Margaret haigla uurimistöö toetuseks. Raha läheb, tõepoolest, kõik otse haiglale. Sponsorid toetavad sportlasi, sportlaste toetajad toetavad puhtalkujul uurimistööd.

Siit leiate terve artikli, mitte ainult sissejuhatuse: http://eesti.ca/?op=article&am... Usun, et vähemalt ühel isikul jäi vist osa lugemata.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Viive Tork-Hiis (16:42)
Ilo01 Jun 2011 20:46
Saan aru Teie arvamisest et selline reklaam ei kõlba. Eestis usun et see tõesti käib tava vastu - rahvas on palju tõsisema olemisega ja ellu suhtumisega... aga Kanadas ja üldse põhja-Ameerikas inimesed naeratavad kergesti ja on üldiselt väga avarad ja soojalt sõbralikud isegi võõraste vastu. See ei ole hea ega halb omadus, vaid on lihtsalt kultuuriline erinevus.

Nii ka rahakogumisega - lapsed ei oleks saanud kokku küllalt raha et sellest sõidust osa võtta kui nad ei oleks teinud seda reklaami kaudu. Igaüks pidi vähemalt kakstuhat viissada dollarit koguma - ja nad on enamgi saanud kokku kui see. Kanadas on see tavaline et nii tehakse - haiglad ja vabatahtlikud organisatsioonid kõik teevad seda ja suudavad palju toetust võita sellega. Kui seda ei oleks teinud siis keegi ei oleks annetanud neid summasid mis neil vaja oli et sõidust osaleda.

Erikul oli see õnn et tal olid sõbrad kes aitasid tal viimase eluaasta nii täiuslikult elada kui nad said. Nad olid tema juures siis kui tal oli tore ja hea olla ja ka siis kui tal oli raske - mida raskemaks tal läks seda tihedamaks tõmbus sõprade sõõr tema ümber kuni ta vaikselt kadus. Nad ei kartnud ega jätnud teda üksi. See oli kohutavalt raske aeg kõigile ja nad soovivad Eriku mälestust alal hoida sellega et nad teevad aktiivselt midagi väga kasulikku.

Noorte panus tähendab väga palju meile kes Erikut tundsime ja kes neid noori toetame. Nad on tublid ja ettevõtlikud ja ma soovin neile palju jõudu kaasa!
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Evi V (15:22)
Viive11 Jun 2011 06:11
Jõudu teele meie noortele! Praegu algabki nende kahe päevane rattasõit! Loodame hea ilma peale!

SUURED TÄNUD kõikidele toetajatele! Tänu Teile, Eriku südame soov läheb täide, et teda ei unustataks, tema nime abil teadus liigub edasi lahenduste poole!

Kui keegi tahab veel toetada varalahkunu Erik Sauna nimel vähja uuringuid Toronto Princess Margaret Haiglas, saate seda teha ka veebilehe kaudu http://www.conquercancer.ca/si... (valige ühe meeskonna liikme nime ja siis sealt edasi roheline nupp ´Donate Online Now`).
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Viive Tork-Hiis (16:42), Viive (17:23)
Kommentaarid sellele artiklile on suletud.
SÜNDMUSED LÄHIAJAL

Vaata veel ...

Lisa uus sündmus