Stuff white people like
Kommentaarid on kirjutatud EWR lugejate poolt. Nende sisu ei pruugi ühtida EWR toimetuse seisukohtadega.
VanemadUuemad
Rutt Veskimets29 Dec 2008 11:48
Viimasel ajal on Eesti Elu inglis keelses osas ilmunud artikleid millel pole midagi tegemist Eesti ühiskonnaga, ja küsimus on miks need ilmuvad? ("Stuff White People Like") Neil on aga väga parempoolne, Republican (USA), Conservative (Canada) kallak, ja liberaalse vaatevinkli vastane vaade mis jätab mitte eestlasest lugejale mulje et eestlased on kõik sellise hoiakuga, kuna liberaalse kallakuga artikleid ei ilmu.(artiklis on pilkamise sihiks taimetoitlased, yoga harrastajad, "hybrid" auto omanikud, jne.) Ka on kanada poliitikat puudutavad artiklid eesti keelses osas
valdavalt konservatiiv partei pooldajad, ja
ameerika poliitika kohta artiklid on toetanud isegi sellist ebakvalifitseeritud kandidaati nagu Sarah Palin! Eesti Elu lugedes olen huvitatud sellest mis puudutab Eestit ja kohalikku eesti ühiskonda. Muud uudised otsin mujalt.
Kuidas29 Dec 2008 12:27
Mina ei näe selles Spiked artiklis sugugi parempoolset kallakut, vaid pigem küsimust, miks nö vabameelsed inimesed - liberaalid - taunivad mõtte ja sõnavabadust. Või eksin? Kui nii, siis sooviks seletust.
Anonymous29 Dec 2008 13:36
'Muud uudised otsin mujalt.'
Noh, miks mitte online ingliskeelsest Eesti Elust ?

Asi on selles et kui on rohkem huvitavaid artikleid mis toovad inimesi ingliskeelset EE online lugema, siis on paremad võimalused reklaame müüja, ja võibolla tulevikus saaks EE online isegi olla isemajandav!

http://www.nytimes.com/2006/07...

Kui suured USA lehed kasutavd teiste artikleid et lugejaid juurde meelitada, miks EE online ei või kasutada sama taktikat ?
Anonymous29 Dec 2008 19:01
Thank you.
The online version is for the blinkered minority in our community. I don't know a single person who reads the rubbish posted on this fringe site.
James Bond30 Dec 2008 08:11
Live and let live. Tolerance is a two way street. The spiked review, which it seems you did not bother to read, was pointing out that there are many "so-called" liberals who do not practice what they preach. And that is why the western world is going to hell in a handbasket. Get Ignatieff into Ottawa, for example, and he'll be he same neocon fiscally that Paul Martin was!
Toomas Merilo30 Dec 2008 18:37
Rutt Veskimets kritiseerib (29 Dec 2008 11:48): [i]…Eesti Elu inglis keelses osas [on] ilmunud artikleid millel pole midagi tegemist Eesti ühiskonnaga, ja küsimus on miks need ilmuvad? … Neil on … väga parempoolne … kallak. Ka on … artiklid eesti keelses osas
valdavalt konservatiiv[sed].[i]

Mis puutub ingliskeelse osasse, Rutt ajab segi online ja paberväljaannet. Ta nõuab aruannet toimetuselt “miks need ilmuvad?” Ta arvab, et need ei lange kokku tema maailmavaatega… isegi need, mis ilmuvad paberväljaandes.

Noh? Kuidas peale hakata? Kuna Rutt käsitleb konkreetset “artiklit”, siis olgu nimetatud, et see on tegelikult raamatuarvustus. Raamat on [i]“Stuff White People Like: A Definitive Guide to The Unique Taste of Millions[i], by Christian Lander.” Ja arvustaja kohati kritiseerib raamatut ja raamatu autorit. Rutil vist oli kiire; ehk ei suvatsenud hoolikalt arvustuse läbi lugeda. Eks meil kõigil kiire.
Aga, mis on murettegitavam on, et Rutt nagu manitseb: “kuidas EE julgeb edastada kirjutisi, mis [i]mulle[i] ei sobi?”
Siin pole hullu, Rutt. Ehk kirjutaksite ise artikli, mis Teile sobib? Olen seda ise teinud ja artikkel on ilmunud. Proovige Teie seda ka.
Maxim31 Dec 2008 10:25
Olen sama meelt-voiks ju ise proovida kirjutada artiklit. Kindlasti teatud inimestele ei meeldi kellegi arvamused, aga teistel jallegi meeldib. Selles pole midagi erilist. Aga rikastage uksteise arusaamisi. Olen selle eesmargiga ise siin tegutsenud, ning tean et on palju inimesi kes on selle eest tanulikud. Nii et laske aga minna!
ann coulter31 Dec 2008 11:50
to - Maxim de la Trine02 Jan 2009 06:06
Noh, kuidas sa seda tead et on palju inimesi kes on sinu komentaari eest tanulikud? Üle aastate, pole siin ilmunud lugupidavat reaktsiooni sinu hullumeelsusele.
Ruttu, ruttu, ravile Maxim!
Maxim02 Jan 2009 06:46
Uks asi on kindel. Sina oled pidevalt kirjutanud roppusi minu kohta, ning need on kustutatud siit lehest. See on kindel mark sellest et EE kvaliteet ei lange allapoole normi, ning kohati on sinu kommentaarid taiesti ebaeetilised ja vaenulikud. Voiksid ise sellest oppust votta. Aga vot seda sa kergesti ei taha teha.
kuule nüüd, Maxim02 Jan 2009 08:37
<div class="deleted_comment">Kommentaar on kustutatud EE Online toimetuse poolt.
This comment has been deleted by EE Online.</div>
Anonymous02 Jan 2009 11:53
Sa ei vastanud küsimusele, Maxim.
Kus su poolehoid asub? Kes see ootab siin sinu tarkust? Pole seda veel näinud.
Ah jaa29 Dec 2008 12:31
Kas peaks kordama, et paberleht ja võrguleht on erinevad väljaanded? Välis Eesti ühiskonda peegeldavad materjalid on vistiti paberlehes, maailmavaatevinklit peegeldades ja sellega insulaarsusest katsudes hoida olevat vist EE Online põhimõte - seda kõikide videotega, mujalt võetud linkidega, mis ei ole alati Eestist, jne. Tuleb ettevaatlik olla, mida kritiseeritakse.
Billy Bob29 Dec 2008 13:51
Excellent article !
Keep posting this type of material.
nõus29 Dec 2008 21:12
Olen esimese komenteerijaga nõus. Olgu see huvitav artikkel või mitte, miks seda kajastatakse just Eesti Elus? Ehk kuidas see puudutab väliseestlasi, kes on selle väljaanne sihtgrupp?
Tõesti?30 Dec 2008 08:09
Kui loeksite terasemalt lehte, saaksite aru, et EE Online lugejaskond on globaalne, ja üllatavlt palju nõ kodueestlasi saavad sealt infot mida kodumaine ajakirjandus ei taha või ei julge ära tuua... Ning eks ütles, et EE mandaat on ainult kahaneva vanurite tellijaskonna teenimine? Olete ise lehetellija vä? Hiljutine lugejate gallupp näitas, et alla 50-sed loevad peamiselt netilehte. Vanemad aga paberlehte.
Anonymous30 Dec 2008 10:49
Peaaegu 50 artikli puhul on päris kerge selgeks teha, miks just neid kajastatakse EE Online'is. Ainus erand on käesolev artikkel. Pealekauba tundub selle allika kvaliteet olema küsitav ehk kollasevõitu. Aga eks igal oma arvamus. Oleks huvitav EE Online'i toimetuse põhjendust kuulda.
Chomsky reader30 Dec 2008 14:36
I think even Noam, who I've read, would have smiled here! Spiked a dubious "allikas? Kollane? Hey! Come on! This is just a summary or review of things that are so common place that others might not react. Just look at TV, and the garbage that is served daily, like McDonald's food. Spiked seems to tell it like it is. CBC does that, or trys, in Canada, Fox does not. Pointing that out makes spiked a questionable source? What media-free envelope do you live in?
Kommentaarid sellele artiklile on suletud.
SÜNDMUSED LÄHIAJAL

Vaata veel ...

Lisa uus sündmus